Se encuentra indizada en:
Fonacit
     


 
CONTENIDO
Editorial
Marilin Durant de Carrill y Julio González
 
INVESTIGACIÓN
Worldview vocational inclinations of the candidates to enter the university sector
Ivis C. Añez Sánchez, Luisa M. Urribarrí Farías y Paola Lauretti
Access to higher education. Cuban young people´s right. Equality of posibility?
Annia Almeyda Vázquez, Laura Bueno González, Kahlia Chávez Cruz y Aileén González Muñoz
 
Methodology proposal research action to evaluate processes of induction and guidance during entry to university life, case: Universidad Católica de Colombia, periods 2014 and 2015
Fernando A. Montejo A., Anibal Hernández S, y Víctor Manuel Díaz S
 
REVISIÓN DEL ESTADO DEL ARTE
La orientación: una praxis para la alteridad y la inclusión educativa y laboral
Counseling: a praxis for inclusion otherness and education and labor
Susana Leal y Xiomara Camargo
 
ARTICULO
Public education in promoting good deal in children
Yusmary De Los Ángeles Villegas Bolívar
 
Research to guide: a strategy for the approach to and understanding of human behavior
Luisa J. Rojas Hidalgo y Omaira Y. Lessire de González
 
Narrative of a society: with regard to the policies of admission in higher education
Vivian González
 
Masificación de la orientación a través del teatro de calle
Mass of guidance through the street theatre
Alirian Alexandra Rodríguez Alfonso
 
Descargar Vol 3 - Nro 3 Julio - Diciembre 2015